To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στα 24 δισ. ευρώ η mobile δαπάνη διεθνώς

Στα 24 δισ. ευρώ η mobile δαπάνη διεθνώς
Στα 24 δισ. ευρώ η mobile δαπάνη διεθνώς

Αύξηση 64.8% κατέγραψε η mobile διαφημιστική δαπάνη σε παγκόσμιο επίπεδο σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσαν το ΙAB Europe, το  IAB Mobile Marketing Center of Excellence στις ΗΠΑ και η IHS Technology.

Αναλυτικότερα, η mobile διαφημιστική επένδυση  άγγιξε την προηγούμενη χρονια τα 24. δισ. ευρω (31.9 δισ. δολάρια) καταγράφοντας σημαντική άνοδο σε σχέση με τα 14.6 δισ. ευρώ (19.3 δισ. δολάρια) το 2013. Βασικές πηγές ανάπτυξης υπήρξαν, η συνεχής αλλαγή χρήσης όσον αφορά τις συσκευές, οι μεταβολές των καταναλωτικών συνηθειών και οι ευρείες πρωτοβουλίες του χώρου του mobile.

Το Mobile display για άλλη μια φορά καταγράφει την υψηλότερη ανάπτυξη με 88.1% ενώ το mobile search ακολουθεί απο κοντά με  55.2%. Το Messaging αυξήθηκε κατά 13%, καθώς οι χρήστες συνεχίζουν να μετακινούνται απο τις υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε άλλα apps που εξυπηρετούν αυτή την ανάγκη.


Το Search δεν αποτελεί πλέον το κυρίαρχο τμήμα όσον αφορά την mobile διαφημιστική απορρόφηση καθώς διατηρεί μερίδιο 46.1%, το οποίο αντιστοιχεί σε 11 δισ. ευρώ (14,7 δισ, δολάρια).

Στην πρώτη θέση αναρριχήθηκε το display, το μερίδιο του οποίου πλέον αγγίζει το 47.4% και τα 11.4 δισ. ευρώ ($15.1 δισ. δολάρια).


Το messaging αντιστοιχεί σε μερίδιο 6.6% και 1.6 δισ. ευρώ (2.1 δισ. δολάρια).

Η εικόνα στις περιφέρειες
Τα μερίδια κάθε περιφέρειας όσον αφορά την παγκόσμια mobile διαφημιστική επένδυση των 23,9 δισ. ευρώ για το 2014 είναι τα εξής:

  • Βόρεια Αμερική: 44.9% (10.8 δισ. ευρώ / 14.3 δισ. δολάρια)
  • Ασία-Ειρηνικός: 36.5% (8.8 δισ. ευρώ / 11.7 δισ. δολάρια)
  • Ευρώπη: 16.6% (4 δισ. ευρώ / 5.3 δισ. δολάρια)
  • Μέση Ανατολή & Αφρική: 1.2% (0.3 δισ. ευρώ / 0.4 δισ. δολάρια)
  • Λατινική Αμερική: 0.8% (0.2 δισ. ευρώ / 0.2 δισ. δολάρια)

    \"\"

Τις σημαντικότερες επιδόσεις σε ετήσιο επίπεδο κατέγραψε η Βόρεια Αμερική που κατόρθωσε ρυθμούς ανάπτυξης ύψους 76.8% σε σχέση με τα μεγέθη του 2013.


Βέβαια, όλες οι περιφέρειες κατέγραψαν άνοδο που υπερβαίνει το 50%:                  

  • Βόρεια Αμερική– 76.8%
  • Μέση Ανατολή και Αφρική– 68.5%
  • Λατινική Αμερική– 66.1%
  • Ευρώπη – 58.6%
  • Ασία-Ειρηνικός – 54.5%

\"Τα μεγέθη της παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης καταδεικνύουν την δύναμη του mobile τόσο στην Ευρώπη όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο και μας βοηθούν να καταλάβουμε τις δυνατότητες που προσφέρει στο digital σαν πλατφόρμα marketing\" ανέφερε η Townsend Feehan, CEO του IAB Europe.

\"Είναι πολύ σημαντικό διαφημιζόμενοι, διαφημιστικά agencies και εκδότες να κατανοήσουν πλήρως την καταναλωτική συμπεριφορά καθώς οι διαφορές μεταξύ των συσκευών εξαφανίζονται και οι δυνατότητες για σύνδεση (engagement) με ψηφιακό περιεχόμενο αυξάνονται. Το  IAB Europe συνεχίζει να επενδύει σε έρευνα, εκπαίδευση και επιμόρφωση καθώς και στην ανάπτυξη επιχειρηματικών προτύπων για την υποστήριξη της ανάπτυξης του digital\".


Oι mobile συσκευές βρίσκονται στο κέντρο της ζωής των καταναλωτών σε όλο τον κόσμων και τα μεγέθη της δαπάνης αντικατοπτρίζουν το γεγονός πως τα brands αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο πως το συγκεκριμένο μέσο διαθέτει σημαντική δύναμη\" ανέφερε απο την μεριά της η  Anna Bager, Senior Vice President του IAB και General Manager του IAB Mobile Marketing Center και του Digital Video Centers of Excellence. \"Τώρα είναι η στιγμή για την βιομηχανία να συνδυάσει πρότυπα και οδηγίες για να δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση για το mobile marketing σε παγκόσμιο επίπεδο\"


\"Το mobile για μια ακόμη φορά αποδεικνύει πως είναι βασικός παράγοντας για την συνεχή εξέλιξη της online διαφημιστικής αγοράς. Τα μεγέθη υποστηρίζονται απο την απόφαση της βιομηχανίας να συνεργαστεί και να δημιουργήσει βελτιώσεις στην τεχνοδομή της mobile διαφήμισης
\" σημείωσε τέλος ο  Daniel Knapp, Director of Advertising Research της IHS. “Η τεχνολογία πλέον μπορεί να εξηγηθεί καλύτερα, οι μετρήσεις βελτιώνονται, η στόχευση είναι καλύτερα ευθυγραμμισμένη με τα υπόλοιπα media προκειμένου να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν και να συνδεθούν με τα ακροατήρια τους\".